Kaji Selidik

Thursday, November 25, 2010

beautiful girls..all over the world.

beautiful girls all over the world
i could be chasing but my time would be wasted
they got nothin' on you baby
nothin' on you baby
they might say hi and i might say hey
but you shouldn't worry about what they say
cause they got nothin' on you baby
nothin' on you baby..

haa..tau kan lirik atas tu..pnah dgr kan..
tu r..pompuan cantik mmg byk kat dunia ni..
tp...

hanya stu gadis semasa yg cantik dlm idop gua..keh keh keh keh..
Aaaaa..akh akh akh akh..hehehehehe...
oke2..tau nmpak gedebe  tp rilek laa..luahan rohani kot..dgr la dlu..*sigh


oke2..gadis ni antara gadis melayu terlawa la pnah aku tgk.
ank jati K.L .lahir 23 mac..tu je tau.of kos la dea ni pelakon/pengacara.klu tak
cmne aku leh tau kan..
mmg crash,crush,crack abeh la kt gadis ni.
mmg untung dea ade fan cam aku yg hensem ni*(terpakse dikecil kan atas isu2 rupa paras yg bleh men-jeles kan lelaki2 ln)..ini fakta oke.
ala yu olss msti knal laa..
name dea...
yaaa..pemenang anugerah calon wanita terbaek di hati fared..
Lisa Surihani.
huhu.*tepok tangan 


hehe..lawa kan..ni tara ta mekap pe baru.kalu mekap..hergh!ta pndang ln dah..hehe.




"umi, nk kawen dgn lisa bleh tak?nnt umi g merisik/jumpe mama lisa eh..ok?ok?tak, lisa la.bukan mama lisa..yer umi?oke kan. =)


rilek la yu olss..aku bajet2 je lbey ni..berjuta jate2 lagi berkelayakan 
kot dr aku..aku ni pe de..new polokancil abeh kuat nak tayang pon..



so lisa ni la abeh kuat aku mngelamun nk date.hahaha*pegeyydahh la fared.
laaa..korng duk sengeh2 sinis cam ade trouble ngan plihan aku.hehe.dah laa..aku syg korng jgak.haha


oke2.dah2.ckup la..
nnt kteorng kawen aku jmput korng keh.ahaha.
bye.


Tuesday, November 23, 2010

Mathafackerr..ma jordans nigga!

yeahhhhhh..im totally fucked up!


its 3.45am..aand im still alive..yeahh.nice tido petang yang celakaa*sambil baling batu kt laut


aiyaaaaaaaa..watudu..watudu.

...
........
............

urmmm..nope!dah buhsan..







uisyhhh...*idong darah


Aaaa....nk tak nak nak tak nak nak tak nak...

ape ehh..!tamo lah...esok2..hehe.






yang nii....
...
........
...........
lupe xde kdt hour..sory syg,dinda topup esok eh..

ape?share topup..xpe lahh. syg bg kat jiran je k!baagosss =)


laaaa malass doww..tamaw..xde fight..dah mnang anugerah pemain pes terbaek s.alam,bangi.K.L

apeha??jeles..*middle finger..keh keh keh keh

boring2....







boring...

boring....

boring.........

wat am i gonna do?
wahai incik mata..tanak tido lagi ker?bdan dah longgar da ni...herghh!

ahaa..yessss!!!

counting time!mr.bean buat cmni trus tido kan..

hehee*excited tgh jam 4.03am

oke..happy counting...
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18.......
......
..........
............
...................Zzzz!

=)
nicely done by fared..skrang nk tido.
bye..ouh.pulut tu tlg abes kan ea.
Slamat Malam..

Friday, November 19, 2010

In fact..the truth is....dan sebenarnya.

 Kalo org ckp lain, tapi saya


kalo org lain rindu picit sms **wah picit sms keeelaaas bahasa! lepas tu ckp
"syg..jom jumpee..i miss you.."

tapi saya..kalo rindu..
"syg jom..........YM."

kalo org lain lapar picit perut..lepas tu ckp
"syg..i lapa la..jom makan..."

tapi saya..kalo lapa...
"syg..i lapa..housemate bz la.."

kalo org lain bosan picit kepala..lepas tu ckp
"syg i bosan laa..jom wayang.."

tapi saya..kalo bosan..
"syg i bosan la...member2 sume bz nak lepak"

kalo org lain sedih..lap air mata lepas tu ckp
"syg i sedih..can we meet/talk"

tapi saya..kalo sedih...
"syg i sedih....u jauh..*padan muka kau !! eh x la main2 je.."

kalo org lain pergi dinner lepas tu ckp
"syg..da siap?..i kat dpn rumah nie.."

tapi saya kalo gi dinner
"syg..i dinner ngan kawan2 ni ..wish u were here.."




tapi...
kalo saya ckp
"syg i btol2 rindu u..."

org lain akan...
"syg, smalam kan da jumpe rindu ape nye...???"

=) big smile and have a nice day..
oow btw hows ur dad?..good?.. niceeeeeee



bye.

coretan Tag carutan.


tu cilake orang bukit mne tag aku menatang haram jads nie..
ake ne reti tag tag ni..tangan org reti r.
wahaha..oke.tak klakar..aku jwb je..



1. What time did you get up this morning?
Morning??wadda...idop aku ade mse ptg dgn mlm je.
aku part time batman sorry la..

2. How do you like your steak?
masak air pon kecut telo ni kan masak steak..gile ape..

3. What was the last film you saw at the cinema?
takers..waa best2.psni rmai nk jd penyamun.

4. What is your favorite T.V show?
HOW I MET YOUR GRANMOTHER

5. If you could live anywhere in the world where would it be?
paris and tokyo..oke kot noh

6. What did you have for breakfast?
telor 1/2 msk air suam2 hot.(healthy lifestyle guys)

7. What is your favorite cuisine?
papadom?

8. What foods do you dislike?
any pedas food around Malaysia. full stop

9. Favorite Place to Eat?
HB(hakim baru)

10. Favorite dressing?
SIMPLE random sampling

11.What kind of vehicle do you drive?
New Polo(Kancil)

12. What are your favorite clothes?
plain shirts and jeans.

13. Where would you visit if you had the chance?
Stadium San Siro/Anfield

14. Cup 1/2 empty or 1/2 full?
tetek mak kau bole? hape mende soalan...**mengomel..

15. Where would you want to retire?
umah abah..horh!pe slh ke duk umah parents?

16. Favorite time of day?
10pm - till late

17. Where were you born?
HBKL
(hospitak baru kat London)

18. What is your favorite sport to watch?
Football of coz.hooligan here

19. Who do you think will not tag you back?
maria ozawa

20. Person you expect to tag you back first?
ur grandad?

21. Bird watcher?
dude??? common! straight man here.


22. Are you a morning person or a night person?
night! for SURE

24. Pets
 langsuir ngan pontianak. :)

25. Any new and exciting news that you'd like to share?
Mr.tan ajar ajar aku tuk next sem?

26. What did you want to be when you were little?
Tok Kadi

27. What is your best childhood memory?
terpilih sbagai pemain milan terbaik 1999
*percayalah..

28. Are you a cat or dog person?
gile nyer org bukit.siap ko

29. Are you married?
dah, anak 4 dah..

30. Always wear your seat belt?
slalu jahhh!!!

31. Been in a car accident?
yep. tercampak kua dr kreta smbil buat summersault.cool kann.haa

32. Any pet peeves
*(^875&^$%)*(%#$%@...

33. Favorite pizza topping?
cheese kot..kureng laa

34. Favorite Flower?
eyukk..

35. Favorite ice cream?
van nil la

36. Favorite fast food restaurant?
mcD.

37. How many times did you fail your driver's test?
never.nad.nadda..noob.

38. From whom did you get your last email?
fesbuk

39. Which store would you choose to max out your credit card?
Jambu88

40. Do anything spontaneous lately?
yep. korek idong smbil makan.eyuckk!

41. Like your job?
jobless

42. Broccoli? Cauliflower?
haih!..

43. What was your favorite vacation?
merbok

44. Last person you went out to dinner with?
buddiessss

45. What are you listening to right now?
the sigit-all the time

46. What is your favorite color?
green

47. How many tattoos do you have?
ade 1 gamba tengkorak kat bontot..

48. Coffee drinker?
takk jugak..tp kopi best

49. How many children do you have?
yang dalam lubang jamban ke?..ouh banyakkk..

Thursday, November 18, 2010

sketsa lama..

-Imbasan kembali-
pastikan korang bce dgn imaginasi itam putih tau..hehe

back when i was in kedah..finishing my prelaw..terkandas satu sem.haha.
i got 2 more classes to go-psychology and law1(spe tau law1 jgn gelak r aku sangkut paper tu..shit!)
well,the thing is when i was in  psychology class.  so boring.blur.that's the other thing.
the thing is..i dunno how it happened but i have known a girl i never seen or met before. but she had seen me many times.whattaa??err..sambil garu kepale nak ingat balik..aku ade wat bnde tak elok ke seblom ni..spooky huh! hahaha..
soooo nk jadi kan cerita kami kawan laa.
everything went well..itu ini itu ini...bla.bla.bla..

oke---ckup dgn imaginasi.

s.alam..we had our last conversation last year if im not mistaken..i dunno what went wrong..but........she just disappeared. she sent me a msg but that's not enough to explain her absence.i dunno..i thought we could be friends 4ever or whatever..but u just disapperared.am i boring u mann??aih..



knape aku 2lis entry cmni..sbb kwn aku sruh update.bersawang kate nye..yelah2..
sila2 la bce..hehe..
bye!

Saturday, November 13, 2010

tanker!tanker!tanker!!!

"mampuih angpa pasni ta paham kami sembang pa"
"ang tau mksd ketaq lutuit tak?"
"tanker!tanker!"

haha kate2 syeidamat dgn megah nye setelah 1st tyme kne game left4dead2..hehhe






ini diaaaaa...LEFT4DEAD 2..



game ni mula diperkenal kan oleh din..atau din try...knal tak???din..ala..din arsenal.kenal kannn..
mula dia ajak aku g cc tuk try game ni..perghh ble dh maen sangkuit trui...sangap bak ang..
ade la dlm 2 stgh jam gk men td...pstu blk..

nk jd citer--->ondaway balik jmpe syedamat and the swallows(geng) nk mnjamah slera kt HB..join la skaki..
pstu tak semena2 syed menyuarakan minat beliau tuk men game left4dead tu..

so lpas mkn trus g cc tu blk..hehe.gle ah..tokey kdai terkejuit tgk aku msuk blk.hehe.xpe pekk..aku yg kayakan ko..ko byr bil letrik dh laa..

so maen la..pong pang pong pang.syok gler adengan tembak mnembak.
ade la dlm 2jam men mnde alah ni..
so kami pnat,kami blk umah.

kt rumah41------>perbualan game masih berterusan

"tanker!tanker!!siot ssh kan nk bnuh tanker tu..jumper dgn witch tu pon sme".....bla.bla.bla....

hasilnya-->stu umah mngalami ketagihan nk men game left4dead tu...huhu aduyy..syok gle weyy..
nnt bkak sem bru kami akn bermaen lagi--------->yarhhhhhh!!